Семимісячний хлопчик загинув після ін’єкції невстановлених препаратів

Семимісячний хлопчик загинув після ін’єкції невстановлених препаратів


   19 марта 2009     1265
Фатальний укол зробила жінка, яка тимчасово доглядала дитину. Затримана каже, що таким чином намагалась заспокоїти малюка, але що саме йому вколола, не пам’ятає. Трагедія сталась на цьому подвір’ї, у літній кухні. В невеличкому приміщенні мешкало кілька людей. Молоде подружжя залишило тут на два дні свого майже семимісячного сина та поїхало у справах до Новомосковська.

Грудний малюк почав вередувати, а це заважало стороннім дорослим спокійно проводити час за пляшкою горілки. Одна з жінок, раніше кілька разів судима, вирішила, що найшвидше вгамувати дитину, зробивши заспокійлівий укол. Через кілька годин дитина померла. Про димедрол з анальгіном відомо лише зі слів затриманої доглядальниці. Насправді експертиза ще не встановила, від яких саме препаратів загинула дитина. Відомо лише, що причина смерті — інтоксикація організму. З місця події вилучили непрофесійно відкриті ампули, розібрати назву препарату та термін придатності неможливо. Загиблий малюк був третьою дитиною в родині. Його батьки відмовляються коментувати будь-що. Їхньому старшому сину шість років, середній доньці — три. Увесь час цих дітей доглядає вісімдесятичотирирічна бабуся, якій зраджує пам«ять.


На сайте работает система проверки ошибок. Обнаружив неточность в тексте, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter.


(голосов: 1)


Хотите всегда быть в курсе последних новостей и событий Новомосковска? Подпишитесь на рассылку обновлений!

www.11channel.dp.ua

Возможно Вам будут интересны и эти новости


  • æ
  • é
  • ä
  • è
    56