Бідні, тому що дурні?

Бідні, тому що дурні?


   16 июля 2009     1664
Коматозний стан комунального господарства міста опускає жителів на самісіньке дно. Про гарячу воду ми вже давно забули, тепер доводиться забувати про ліфти, які на сьогоднішній день залишилися без обслуговування. Як відомо, підприємство «КомЕнергоНовомосковськ» вже рік працює у місті, і практично всі ліфти, за виключенням будинків ЖБК та ТСББ, знаходяться у нього на обслуговуванні. Жителі за користування ліфтом, якщо він, звісно, працює, сплачують кошти названому підприємству, а вже воно перераховує гроші за надану послугу ТОВ НПФ «Підйомник».

Після того, як сума боргу обслуговуючому підприємству склала близько 40 тис. грн., «Підйомник» ініціював розірвання договору з «КомЕнергоНовомосковськ», відповідно, припинивши обслуговувати ліфтове господарство міста.

Григорій Степанович ЗемлянийЯк пояснив Григорій Степанович Земляний, інженер з охорони праці філіалу ТОВ НПФ «Підйомник», власник ліфтів у місті - «КомЕнерго-Новомосковск». - На сьогодні всі ліфти у місті не пройшли технічного освідчення, тобто їх експлуатувати не можна. Тож у будь-якому разі спочатку треба провести процедуру технічного огляду ліфтів відповідною організацією, яка має спеціальну ліцензію, а потім - погасити заборгованість по оплаті за обслуговування ліфтів, тільки тоді можна буде вести розмову про співпрацю. Враховуючи ситуацію, яка склалася, 10 червня ми розірвали договір з «КомЕнергоНовомосковськ» на обслуговування ліфтів. Добре розуміємо жителів, співчуваємо їм, але... Простіше представникам житлово-будівельних кооперативів та товариств співвласників багатоквартирних будинків. Вони напряму з нами заключили договір на обслуговування, тому тут питань немає, ми ліфти обслуговуємо вчасно.

Євгена Олександровича ІвашинаЗовсім інший коментар ми почули від в.о. директора «КомЕнерго-Новомосковськ» Євгена Олександровича Івашина. Він повідомив нам, що розривати договір з «Підйомником» не мають наміру, а ведуть переговори про подальшу роботу. Так, борги є, але ж людям треба платити зарплатню, тому гасять борг поступово, і найближчим часом планують розрахуватися за послугу з обслуговування ліфтів.

- Стан ліфтового господарства міста - питання нелегке, і одним махом його не вирішити. Потрібні фінансові вливання. Зараз вирішуємо питання про сумісне фінансування: кошти з місцевого бюджету плюс інвестиції нашої головної компанії. Думаю, що вже найближчим часом зможемо налагодити роботу ліфтів, чекаю відповіді на лист, який направив А. Марченку, керівнику «Підйомника». Щодо технічного огляду, то ці роботи теж необхідно фінансувати, тобто знову все упирається у кошти, а точніше - їх брак. Щоб пришвидшити процес, жителям необхідно вчасно сплачувати за обслуговування будинків.
А щоб відносини направити у правове русло, необхідно заключати договори на обслуговування, де буде зазначена відповідальність і надавача, і споживача послуг.


На сайте работает система проверки ошибок. Обнаружив неточность в тексте, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter.


(голосов: 1)


Хотите всегда быть в курсе последних новостей и событий Новомосковска? Подпишитесь на рассылку обновлений!

Т. Харківських

Возможно Вам будут интересны и эти новости


  • æ
  • é
  • ä
  • è
    55