Самі обиратимо, за що платити

Самі обиратимо, за що платити


   13 августа 2009     1685
Про те, що у кожному будинку із більше 200 багатоповерхівок Новомосковська будуть проведені громадські слухання, уже повідомляло керівництво «КомЕнерго-Новомосковськ». Люди досі не звикли, що самі чиновники приходять до них, і їм особисто можна задати питання, які хвилюють громаду. Мабуть, саме з цієї причини слухання часто перетворюються на взаємні звинувачення, а не на конструктивну розмову по суті. Загалом усі проблеми городян, що проживають у багатоповерхівках, схожі, а завдання таких громадських зібрань - визначитись із кількістю послуг, які жителі хочуть отримувати від обслуговуючої організації та механізм подальшого співробітництва.

Минулого тижня з жителями одного з будинків на вулиці Українській громадські слухання разом із командою працівників «КомЕнерго-Новомосковськ» провів особисто В. Струць, директор підприємства.
Говорив Віктор Анатолійович про налагодження співпраці з власниками квартир, відповідав на численні запитання жителів.

«КомЕнерго-Новомосковськ» проводить слухання для того, щоб визначити окремо для кожного будинку перелік послуг, необхідних жителям для обслуговування того чи іншого будинку. Для цього ведеться протокол зборів, куди заносяться пропозиції мешканців будинків, і після затвердження виконкомом цього списку люди знатимуть, скільки і за що їм необхідно сплачувати.

На запитання, чи подорожчає квартплата, В. Струць сказав, що не обов'язково. Можливо, навіть здешевшає, це залежить від того, які послуги люди захочуть мати. Так, ми дізналися, що з 1-го серпня плату за ліфти вищевказана організація не буде брати, тепер користувачі ліфтів матимуть справу безпосередньо з підприємством «Підйомник».

Щоб стосунки зі споживачами послуг були цивілізованими, «КомЕнерго-Новомосковськ» пропонує заключати з власниками квартир договори на обслуговування будинків. Документ цей складений на основі постанови Кабміну №529, і він не дуже відрізняється від попереднього, публічного договору. Цей документ визначає відповідальність обох сторін - і споживача, і надавача послуг.

Що стосується боржників, які роками не платять за обслуговування будинку, директор організації повідомив, що вже вироблений механізм стягнення боргу - справи будуть передаватися до суду. Часто не платять не ті, хто не має чим платити, а, навпаки, - люди далеко не бідні. З тими ж, у кого не вистачає коштів на оплату послуг, будуть проведені розрахунки на реструктуризацію боргу. Категорії громадян, у яких є право на субсидії, мають скористатися ними.

Що стосується пред'явлення документу про приватизацію житла при укладенні договору, вимога якого спричинила виникнення різних чуток серед населення, Віктор Анатолійович сказав, що організація лише дотримується букви закону - Постанови Кабміну. Необхідно кожному власнику квартири підтвердити своє право на житло.

Залишається дочекатися результату нововведень.


На сайте работает система проверки ошибок. Обнаружив неточность в тексте, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter.


(голосов: 1)


Хотите всегда быть в курсе последних новостей и событий Новомосковска? Подпишитесь на рассылку обновлений!

Т. Харківських

Возможно Вам будут интересны и эти новости


  • æ
  • é
  • ä
  • è
    55