Небезпечна необхідність

Небезпечна необхідність


   29 января 2010     1603
Зізнаюсь чесно: панічно боюсь їздити у ліфті. І скільки б поверхів не довелося долати, завжди йду пішки. Пощастило хоч, що власна квартира знаходиться на першому поверсі. Бо сьогодні користуватися ліфтом надто небезпечно. Як розповіла редакції відвідувачка шанованого віку, їй колись довелося стрибати з відкритої кабіни ліфту, яка зупинилась між поверхами.

Та всі ми розуміємо, що не завжди можна відмовитися від цього засобу пересування. Для багатьох людей – це єдина можливість вийти на вулицю, особливо для тих, хто має проблеми зі здоров’ям.
Сьогодні ми пропонуємо увазі читачів інтерв’ю з інженером з охорони праці ТОВ «Підйомник» Григорієм Степановичем Земляним. Ми адресували йому ті питання, які цікавлять наших читачів.

- Григорію Степановичу, скажіть, будь ласка, чому за користування ліфтом мешканці сплачують в залежності від площі квартири, а не від кількості проживаючих?
- Згідно постанови Кабміну від 20.06.09 року №529 «Про затвердження порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій…» калькулятивною одиницею є 1м2. Нам також задають ці питання жителі міста, але ми це змінити не в змозі. Всі обчислення за комунальні послуги розраховуються саме таким способом. Якщо відповідне звернення підготують депутати місцевої ради до Верховної Ради, то, можливо, парламентарі винесуть відповідне рішення. А чи справедливе сьогоднішнє обчислення – про це краще знають у Міністерстві комунального господарства України.

- За адресою: вул. Головка, 22 жителі нарікають на перебої у роботі ліфту, тим часом плата нараховується у повному обсязі.
- У цьому будинку ми взагалі можемо відключити ліфти, бо 23-24 грудня закінчився термін експлуатації, ліфти не пройшли технічну експертизу. Крім того, тут низький рівень проплат. Перерахунки проводяться у тому випадку, якщо ліфт не працює протягом 15 днів. Якщо це день-два, ми перерахунки не проводимо. У разі потреби намагаємось ліквідувати несправності. На обслуговуванні ТОВ «Підйомник» знаходяться 214 ліфтів. У минулому році 40 з них не працювало, 20 за рік ми запустили завдяки фінансуванню з місцевого бюджету. Решта 20 розграбовані повністю. Тобто ми працюємо, хоча хотілось би, щоб громадяни усвідомлювали, що лише за умови стовідсоткової проплати можна вимагати відмінного обслуговування. Поки ж вона залишає бажати кращого - 67,6 %.

- Григорію Степановичу, чому у ліфтах міста не працює кнопка виклику ліфтера? Що робити, коли ліфт вийшов з ладу і зупинився між поверхами?
- На жаль, система зв’язку давно не працює. Пограбовані та понівечені всі кабелі, через які здійснювався цей зв’язок. Тому розвішуємо біля ліфтів оголошення з номерами телефонів диспетчера, і якщо ліфт зупинився, можна зателефонувати, і черговий електромеханік прийде на виклик. Не хвилюйтеся, ліфт обладнаний так, що у разі поломки він не впаде і безпеці людей нічого не загрожує.

- Більша частина ліфтів не пройшла технічну експертизу, але вони експлуатуються, це ж небезпечно!
- Для проведення експертизи потрібні кошти. Балансоутримувачем ліфтового господарства є управління житлово-комунального господарства міста, ми ж надаємо послугу з обслуговування ліфтів. Звичайно, господарство потребує докорінних змін, але ж ми не всемогутні… До того ж, ТОВ «Підйомник» напряму залежить від бюджету: є кошти, ми можемо щось робити, а на ті гроші, що сплачують за ліфт жителі, ми проводимо лише поточні ремонти…

- Чи не збираєтесь запозичити досвід дніпродзержинців, і ввести платіжні картки за користування ліфтом – плата нараховується за кількість поїздок?
- Це дуже дороге задоволення. Щоб встановити спеціальне обладнання, необхідні чималі кошти. Наскільки мені відомо, цей експеримент не виправдав себе. У нас багато проблем, які треба вирішувати, тож якщо буде фінансування, ми їх спрямуємо на ремонт непрацюючих ліфтів.
Користуючись нагодою, хочу повідомити новомосковцям, що ми переїхали на вул. В. Ковалівка,16, 4-й під’їзд. Прийомні дні - вівторок та четвер з 8.00 до 17.00, обідня перерва - з 12.00 до 13.00. Телефони диспетчерської служби: 69-62-42, 0 666 301 983.

P.S. Чи відважаться після прочитаного мешканці міста користуватися ліфтами, що не пройшли технічну експертизу? Вибір за кожним. Судячи з отриманої інформації, залишається розраховувати лише на наше слов’янське «авось»...


На сайте работает система проверки ошибок. Обнаружив неточность в тексте, выделите ее и нажмите Ctrl + Enter.


(голосов: 1)


Хотите всегда быть в курсе последних новостей и событий Новомосковска? Подпишитесь на рассылку обновлений!

Т. Харківських

Возможно Вам будут интересны и эти новости


  • æ
  • é
  • ä
  • è
    55