У робочому режимі

Сьома сесія шостого скликання розпочалася з розгляду земельних питань, основним серед яких стало скасування рішення міської ради від 27.01.2011 року «Про передачу земельних ділянок у користування щодо подовження терміну дії договору оренди земельної ділянки за адресою: вул. Радянська, р-н житлового будинку №15, ломбард «Аркадія».

Є сподівання, що баталії навколо цього питання нарешті припиняться, і інше місце, яке буде запропоновано підприємниці, не буде таким спірним. Депутат Костянтин Пузирь, який безпосередньо займався цією проблемою, повідомив депутатів, що жителі будинку налаштовані проти будівництва будь-яких об’єктів на цьому місці, натомість мають намір облагородити прилеглу територію. — Це наші виборці, і ми маємо дослухатися до їхніх побажань, — сказав депутат.

Докладник, голова земельної комісії Ігор Олійник озвучив ряд інших проектів рішень, і всі вони були підтримані депутатським корпусом.

Приступивши до розгляду питань із «різного», міський голова Сергій Мороз поставив на розгляд два з них, які були останніми у списку, — про звільнення з посади свого заступника з питань соціального захисту населення і розвитку соціально-культурної сфери Ірини Калюжної та виведення її зі складу виконкому.

Свою позицію з першого питання озвучив голова фракції Партії регіонів у міській раді К. Пузирь, який зауважив, що тут наявне порушення процедури звільнення заступника. Але і на цей раз не обійшлося без правових колізій. Оскільки кандидатуру І. Калюжної затверджувала сесія, то і рішення про припинення повноважень спочатку повинні були приймати депутати, а вже потім міський голова мав дати розпорядження на виконання рішення сесії про звільнення. Та вийшло все навпаки.

Рішення про звільнення заступника з соціальних питань було прийнято 37-ма голосами, така ж кількість проголосувала і за виведення Ірини Калюжної із складу виконкому міськради. Депутат К. Пузирь запропонував ввести до складу виконкому кандидатуру депутата обласної ради Олександра Барсука, але міський голова сказав, що це питання не розглядатиметься. Зауваження депутата Анни Глущенко щодо зміни у зв’язку з цим кількісного складу виконкому було проігноровано більшістю, хоча така позиція також є порушенням процедури.

Про внесення змін до бюджету м. Новомосковська доповіла Тетяна Дакова. За її словами, у період між двома сесіями було отримано субвенцію з обласного бюджету: 1млн. 352 тисячі на природоохоронні заходи і 100 тис. на 2 спортивні дитячі майданчики. Останні планується передати управлінню ЖКГ, яке є розпорядником коштів, і буде утримувати ці об’єкти. Хоча 100 тисяч — це лише вартість майданчиків, на їх встановлення, після складення кошторису, будуть виділятися кошти з бюджету міста.

Всі зміни, запропоновані начальником фінансового управління, були підтримані депутатами.

Цього дня було затверджено перелік об’єктів, що належать до власності територіальної громади м. Новомосковська. Таких у місті залишилось 127.

Виник спір між депутатами при розгляді питання про надання податкової пільги зі сплати збору за місця паркування транспортних засобів у місті. Були пропозиції не надавати пільгу, вважаючи 85% невиправдано високими, але депутат Сергій Коцюра, котрий на сьогодні вже не є директором підприємства, запропонував депутатам глибше вникнути у проблему. — У Новомосковську плата за паркування є найнижчою в області, і якщо не надавати пільги, підприємство не зможе утримувати працівників, які у такій ситуації ризикують залишитися без роботи. Депутати проголосували «за».

Детального ознайомлення з кошторисом та планом проведення робіт з благоустрою підприємством О. Громадського зажадав голова комісії з екології та благоустрою території міста Роман Лєбєдєв. Адже депутати-мажоритарники мають знати, куди і на що планується використати бюджетні кошти. Його підтримали депутати Леонід Білий, Олександр Шаркун. Вони висловились за контроль над використанням бюджетних коштів та розроблення алгоритму дій у цьому напрямку. Свої пропозиції висловив і заступник директора згаданого підприємства Аркадій Шипко, і рішення прийняли із запропонованими змінами.

Були затверджені зміни та доповнення до Статуту комунального підприємства НБТІ, прийняті рішення про звільнення від сплати держмита, про оформлення права власності, з яких доповідав К. Пузирь.

Пришвидшити хід земляних робіт, покращити благоустрій міста, збільшити надходження до бюджету і підприємства та привести знижуючий коефіцієнт у відповідність до обласного рівня шляхом його підвищення з 0,1 до 0,5 запропонував заступник начальника КП «Виробниче бюро відділу містобудування та архітектури Новомосковської міської ради» Олександр Загоруйко. Зміни до рішення міськради від 16.06.2009 року були підтримані депутатами. Заступник директора також запропонував підтримати рішення про звільнення вищезазначеного бюро від сплати державного мита, оскільки постала необхідність звертатися до суду через загальну заборгованість деяких фізичних та юридичних осіб за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій. Сума боргу на 01.04.2011 року склала більше 116 тис. грн. Депутати затвердили проект рішення.

Доводити обставини тяжкого фінансового стану КП НККП Громадського і просити про звільнення від перерахування до бюджету орендної плати, отриманої у 2008-2010 роках, довелося А. Шипку, який працює на підприємстві лише три місяці.

Також він озвучив пропозицію щодо дозволу залишати на рахунку комунального підприємства 100% надходжень орендної плати за використання об’єктів комунальної власності міста, балансоутримувачем яких є КП НККП. Перше питання було підтримано, а от по другому депутат С. Коцюра запропонував передати об’єкти місту і самим контролювати оренду. Врешті питання зняли на доопрацювання.

Наприкінці сесії до присутніх звернувся голова одного з квартальних комітетів Віктор Бондаренко, який попросив підтримки у депутатів у плані наведення порядку на всіх масивах міста, у даному випадку — на Кулебівці. Віктор Григорович звернувся до приватних підприємців Василя Бабарики та Леоніда Матвієнка із проханням дотримуватись чистоти та порядку поблизу своїх торгових закладів і нести відповідальність перед громадою міста.

Мабуть, не лише підприємцям, а й кожному з нас треба дивитися трохи далі власного порога. Бо один суботник на рік ситуацію не врятує.

Наступну сесію планується скликати у червні.

Можливо, Вам буде цікаво

By