У пошуках істини

На сучасному інформаційному ринку використовуються різноманітні прийоми і техніки, спрямовані на дезорієнтацію українських громадян. Тому слід віддати належне тим людям, які, незважаючи ні на що, зберігають пильність і намагаються відстояти свої права. Саме намагаються, оскільки часто бюрократичні колізії просто унеможливлюють будь-які спроби відшукати правду.

Мабуть, немає в Україні жодного міста, в якому рано чи пізно мешканці не піднімали б тему повірки лічильників води, які необхідно періодично демонтувати для відповідної процедури. Вона не дуже зручна для споживачів, тим більше в умовах, коли не знаєш, хто повинен цю повірку робити.

А постає таке питання перед мешканцями нашого міста щоразу, коли вони отримують повідомлення про збігання терміну держповірки водоміру.

От один з жителів міста і звернувся з відповідними запитами до Новомосковського водопровідно-каналізаційного управління та Міністерства з питань житлово-комунального господарства України і отримав роз'яснення, яке в принципі нічого так і не роз'яснило.

У відповіді, яку новомосковцю надали Міністерство та міське управління, зокрема зазначалося, що „ … періодична повірка, обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж лічильників води (що перебувають у власності фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності), результати вимірювань якими використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб воду здійснюються за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з водопостачання.

Визначення виконавця цих послуг віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування. Витрати на періодичну повірку включаються до тарифу на утримання будинку і споруд та прибудинкової території і відшкодовуються виконавцю послуг балансоутримувачем будинку.” Тобто з другої частини наведеної відповіді виходить, що демонтаж-монтаж лічильників води має проводити ЖЕО, на сьогодні — КК «КомЕнерго-Новомосковськ». Водопровідно-каналізаційне управління лише перевіряє, а кошти за послугу мають бути включені у квартплату… Складно розібратися, чи не так, шановні читачі?

Треба віддати належне нашим чиновникам — таку написали відписку, що і норми Закону навели, і конкретної відповіді не дали. Тому у „пошуках істини” ми звернулись з письмовим проханням роз'яснити процедуру повірки лічильника води до міської ради та до КК „КомЕнерго-Новомосковськ”. Але відповіді досі не отримали.

Під час особистої зустрічі із посадовцями, газетярам неодноразово доводилось чути різкі заяви на свою адресу. Чиновники взяли за правило критикувати роботу журналістів, „забуваючи” при цьому, що постійно відмовляють їм в „ауідієнції” для роз'яснення того чи іншого питання. І навіть на офіційні звернення часто не реагують, тим самим нехтуючи законом. Тому і доводиться кореспондентам робити припущення, що спілкуватися не бажають ті чиновники, яким нема чого сказати про свою роботу, або є що приховувати. Як нам вдалося дізнатися, працівники водоканалу „вручають” абонентам візитівку приватної фірми, яка надає послуги з повірки лічильника. Отак і працюють наші комунальні підприємства — прикриваючи сумнівні оборудки одне одного.

Все ж таки сподіватимемось, що комунальники підуть назустріч новомосковцям, і у найближчих числах газети з'являться відповідні роз'яснення.

Возможно Вам будет интересно

От