У вівторок, сьомого квітня, відбулося позачергове засідання сесії Новомосковської міської ради, на яке було винесено питання щодо затвердження змін до Програми поводження з твердими побутовими відходами на 2011-2015 рр.
Перед початком доповіді Михайло Барсук, голова комісії з питань містобудування, землекористування та реформування житлово-комунального господарства запропонував начальнику управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Сергію Устименку звернути увагу на економію коштів, яка очікується від придбання нового сміттєвозу та зазначити, як саме вони будуть використовуватися.
Сергій Устименко розповів, що на минулій сесії для придбання автомобіля було виділено 1,3 млн. грн. та 1.2 млн. грн. для придбання контейнерів. Управлінням було проведено моніторинг та встановлено, що суми, виділеної для купівлі автомобіля, не вистачає. Тож потрібно перерозподілити кошти. Начальник управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва також наголосив на тому, що у разі придбання нового автомобіля МКП «Новомосковський комбінат комунальних підприємств» зекономить за рік на паливно-мастильних матеріалах близько 680 тис. грн. Крім того, підприємство буде сплачувати додаткові кошти до міського бюджету за його оренду. Важливо, що тариф для населення підвищуватися не буде.
Міський голова Сергій Мороз, у свою чергу, підкреслив, що техніка, яка залишиться у власності комунального підприємства, буде також використовуватися для ліквідації стихійних сміттєзвалищ. З початку квітня працівниками комунального підприємства було вивезено понад 420 м3 сміття.
У ході обговорень депутати виступили з пропозицією провести аудит комунальних підприємств міста з метою оптимізації їх роботи.
За підсумками голосування даний проект рішення було прийнято, найближчим часом з ним можна буде ознайомитися на офіційному веб-сайті Новомосковської міської ради.
За матеріалами відділу з питань внутрішньої політики, інформації та прес-служби міськвиконкому