Оголошено вартість ефірної реклами для кандидатів у президенти

Українські телевізійники і радіоканали обнародували у виданнях “Урядовий кур’єр” і “Голос України” розцінки вартості ефірного часу для проведення передвиборної агітації. Секунда ефіру обійдеться кандидатам в суму від 12 копійок до 3497,96 грн.

Зокрема, “1+1” візьме з кандидатів в президенти за секунду реклами в будні від 235,22 грн. вранці до 2338,42 увечері. Розцінки телеканалу “Інтер” коливаються від 67 грн. в нерейтинговий час (3-5 год. ранку) до 2667 грн. у вечірньому ефірі. Ефірна секунда “Нового каналу” обійдеться претендентам на пост Президента всього в 1 грн. за нічний ефір в будні (3-6 год. ранку), а ось вечірній буде коштувати дорожче – 978,39 грн. в період з 20:00 до 21:00. При цьому керівництво телекомпаній збирається двічі підвищити розцінки, і ближче до дня голосування вечір з “Новим каналом” буде коштувати кандидатам 3497,96 грн. в будні і 3466,08 грн. у вихідні дні (за секунду).

Запити радіокомпаній з вартості ефірного часу скромніше. Так, “Русское радио” і “Хіт FM” встановили граничну ціну на секунду часу в 34,99 грн., радіокомпанія “Гала” – 14,2 грн., “Радіо Шарманка” – 2,9 грн., “Kiss FM” – 18 грн. Всього 12 копійок за секунду часу (з ПДВ) попросить радіостанція “Європа ФМ” – така реклама буде “крутитися” на частотах радіо у Києві.

Національна радіокомпанія України готова віддавати ефір під політичну рекламу максимум за 29,04 грн.

Возможно Вам будет интересно

От