Телефонний та радіозв’язок не викликатиме нарікань

Незадовільна робота телефонного зв’язку та практично відсутність радіозв’язку у приватному секторі міста викликають багато нарікань у новомосковців. Питання на цю тему чи не найчастіше задають люди під час зустрічей з кандидатом на посаду міського голови Дмитром Глущенком.

Дмитро Олександрович нещодавно зустрівся із новопризначеним начальником Центру технічної підтримки №25 Дніпропетровського філіалу Укртелекому у м. Новомосковську та Новомосковському районі Віктором Ризолем і обговорив ситуацію, що склалася. На зустрічі були присутні і представники ЗМІ, які змогли поспілкуватися з Віктором Вікторовичем, який ось уже 17 років працює у телекомунікаційній галузі .

– Вікторе Вікторовичу, Ви працюєте віднедавна. Як оцінюєте об’єм роботи на підприємстві?

– Я вже встиг освоїтися, зараз активно працюємо над покращенням рівня обслуговування населення. За останній місяць було усунено більше 600 пошкоджень телефонних ліній, більше 200 пошкоджень радіо. Але таких цифр не слід лякатися. Є підтримка дирекції, чітко складені плани, необхідна матеріальна база. Все спрямоване на покращення рівня роботи.

– Багатьох зараз хвилює проблема радіофікації, особливо мешканців приватного сектору. Чи можна сподіватися новомосковцям на відновлення роботи радіо?

– Безперечно. У нас є договір між РЕМом та Укртелекомом про спільне використання їх опор, тому щодо цього громадянам хвилюватися не варто. А от у приватному секторі склалася непроста ситуація. З основних споруд, які слугували радіозв’язку, більше 50 відсотків знаходиться у пошкодженому стані. Додалися ще й проблеми через несприятливі метеорологічні умови влітку цього року, які спричинили обрив телекомунікаційних ліній, а отже -втрату часу і матеріалів. Але наразі створено чіткий графік роботи по приватному сектору і ми плануємо до кінця року максимально відновити радіозв’язок по місту, на Решкуті та Животилівці. Є напрацювання для реорганізації зв’язку на Кулебівці. А у листопаді почнемо працювати над проведенням Інтернету на Кулебівку. І вже у грудні близько 2000 абонентів Укртелекому зможуть скористатися послугою швидкісного Інтернету.

– Мешканці приватного сектору часто скаржаться на те, що радіо не працює, а плату за нього нараховують. Це так?

– По факту всіх заяв громадян щодо пошкодження телефонного чи радіо зв’язку ми робимо перерахунок. Але справа в тому, що близько 30 відсотків людей лише телефонують до Укртелекому зі скаргами, а не оформляють заявок. А потім дивуються, чому не було перерахунку.

– Чесно кажучи, чимало нарікань від людей є і на спосіб роботи укртелекомівців. Чи запрацює у повну силу Ваша служба, чи покращиться рівень співпраці з населенням?

– Як то кажуть, було б бажання… Я вже провів три зустрічі з приводу роботи працівників з громадянами. Про їх результати судити людям. Але кількість пошкоджень вже зменшилась. На той час, як я ставав до роботи, об’єм пошкоджень був близько 1700 випадків за рахунок накопичення. Зараз уже значно менше.

– Чи є кадри на підприємстві, потрібні для вирішення поставлених завдань?

– Зараз іде реорганізація, частину колективу змінено. Можна з упевненістю сказати – усі поставлені завдання будуть виконані і результати покращення рівня обслуговування новомосковці зможуть відчути вже незабаром.

Можливо, Вам буде цікаво

By