Дякуймо їм не лише у свято

В останню неділю липня в Україні відзначали День працівників торгівлі.

З цієї нагоди у мерії відбувся урочистий прийом, на якому керівники міста вітали з професійним святом представників торгівельної сфери.

Новомосковськ з давніх-давен є торговим містом, куди з усіх усюд стікався люд, аби купити все необхідне у побуті. Сьогодні у місті налічується 613 підприємств сфери торгівлі та ресторанного господарства. І незважаючи на кризу, їх кількість з кожним роком зростає.

Голова міської ради Сергій Мороз, секретар міської ради Борис Мазур та голова профспілки працівників торгівлі А. Завірікіна привітали присутніх з професійним святом, подякували представникам торгівельної сфери за наповнення бюджету та створення нових робочих місць та побажали й надалі радувати покупців та відвідувачів переповненими полицями, привітними усмішками, побажавши при цьому доброго здоров’я, родинного тепла та нових звершень на торгівельній ниві.

З рук міського голови грамоти отримали начальник комітету з координації торгівлі міськвиконкому Вікторія Антоненко, директор мережі магазинів «Аспазия», «Камелия» Галина Карцева, директор мережі піцерій «Итальянец» Олег Сидорчук (на фото), директор магазину «Квіти» Володимир Чашка, директор кафе «Эллада» Лариса Фурса, директор кафе «Perfekt» Сергій Мешко, комірник магазину «Родничок» Тетяна Гуртова, директор магазину «Райдуга» Олена Борисенко, продавець магазину «Рубин» Світлана Оніщенко та багато інших.

А. Завірікіна також вручила грамоти кращим працівникам цієї професії від обласної профспілкової організації працівників торгівлі.

І як і належить у таких випадках, додали хорошого настрою винуватцям свята місцеві артисти. Як завжди на «ура» сприймали присутні спів Вікторії Юрченко, Алли Земляної, Анастасії Строїло, Анастасії Чарун, щирим сміхом відповідали глядачі на гуморески у виконанні Людмили Волчкової.

У піднесеному настрої залишали святкову залу представники торгівельної галузі міста. Та кожен з них квапився до своїх колективів, своїх робочих місць, бо обслуговування людей – процес безперервний. Вони розуміють важливість своєї професії, добре знають правило «клієнт завжди правий».

Всі ми є покупцями, і кожному з нас приємно, коли нас зустрічають ввічливим словом, щирою повагою та привітною посмішкою. Тож не шкодуймо для тих, хто нас обслуговує у магазинах, кафе, таких простих слів «будь ласка», «дякуємо». І не лише у день професійного свята.

Можливо, Вам буде цікаво

By