Відтепер мешканці громади зможуть повідомити про проблемні питання через “Контакт-центр”, який запустили у Новомосковській громаді.
Контакт-центр є ефективним способом взаємодії між службами та підприємствами громади та громадянами. Основними його завданням є у першу чергу допомога мешканцям у вирішенні нагальних проблем, які їх спіткають у повсякденному житті.
Оператори прийматимуть заявки від мешканців громади, на підставі яких формуватимуться завдання комунальним підприємствам та міським службам на виконання робіт, проведення ремонтів, ліквідації аварійних ситуацій тощо.
Це дасть можливість комунальним підприємствам і профільним виконавчим органам міської ради оперативно та конструктивно вирішувати питання.
Працівникам не треба буде додатково їхати на об’єкти, адже люди самі допомагатимуть вивчати проблемні питання, інформуючи про це. Міські керівники особисто зможуть контролювати терміни, бачити кількість звернень, категорію тих, з якими найчастіше звертаються.
Дуже важливим є те, що заявники отримуватимуть зворотній зв’язок про статус їх звернення.
Наразі фахівці надаватимуть консультації з питань житлово-комунального господарства, в подальшому планується розширити перелік сфер для звернення.
Контактний центр вже розпочав свою роботу. Тож запрошуємо мешканців громади звертатися зі своїми питаннями.
Подати заявку можна за телефонами (дзвінки безкоштовно):
066 056 93 33
063 056 93 33
068 056 93 33
Графік роботи: щоденно з 08:00 до 21:00 год.